Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: E | K | L | U
Number of items: 7.

E

edi, supriadi (2016) Konstrak keterampilan mengajar mahasiswa program pendidikan guru sekolah dasar. jurnal pendidikan dan kebudayaan.

K

Kementerian, Pendidikan dan Kebudayaan (2016) Neraca Pendidikan Daerah Provinsi Banten Kab. Lebak. Technical Report. Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan, Jakarta.

Kementerian, Pendidikan dan Kebudayaan (2016) Support to the development of the Indonesian qualification framework. Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan, Jakarta.

Kementerian, Pendidikan dan Kebudayaan (2016) Support to the development of the Indonesian qualification framework: Design of Indonesian qualification board. Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan, Jakarta.

Kementerian, Pendidikan dan Kebudayaan (2016) Support to the development of the Indonesian qualification framework: Roadmap of qualifications framework implementation. Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan, Jakarta.

L

Lombard, Dennys (2016) Nussa Jawa Silang Budaya. Jurnal Pendidikan dan Kebudayaan.

U

USAID, USAID (2016) Praktik yang baik di sekolah dasar dan madrasah ibtidaiyah (SD dan MI): Pembelajaran membaca kelas awal, modul pelatihan III. Balai Penelitian dan Pengembangan, Jakarta.

This list was generated on Tue Oct 1 17:27:39 2024 WIB.
Slot Toto ladangtoto garudaslot santuy4d garuda slot