Influence of contextual teaching learning and motivation on descriptive writing ability: experiment research in English major of the Academy of Foreign Language BSI Jakarta

Meinawati, Euis (2014) Influence of contextual teaching learning and motivation on descriptive writing ability: experiment research in English major of the Academy of Foreign Language BSI Jakarta. Lingua Humaniora, 8. pp. 757-763. ISSN 1978-7219

[img] Text
Jurnal Desember 2014 art 2 influence....pdf

Download (897kB)

Abstract

Artikel merupakan hasil penelitian tentang kemampuan menulis menjadi lebih mudah.Metode penelitian menggunakan metode 2 x 2 dengan pendekatan CTL.

Item Type: Article
Subjects: Pendidikan > Bahasa dan Kesusatraan > Literasi
Pendidikan > Bahasa dan Kesusatraan > Penelitian Bahasa dan Sastra
Divisions: Direktorat Jenderal Guru dan Tenaga Kependidikan > Sekretariat Direktorat Jenderal Guru dan Tenaga Kependidikan > PPPPTK Bahasa
Depositing User: Mrs Nurleli Nurleli
Date Deposited: 05 Nov 2018 07:02
Last Modified: 05 Nov 2018 07:02
URI: http://repositori.kemdikbud.go.id/id/eprint/8638

Actions (login required)

View Item View Item